onsdag 19. august 2009

hei og hå, ja også du i grå

HVAD ER DET DER SKER?????????! Eg var då virkelig ikkje klar over at min kjære partnar, kanskje tilogmed nærmaste partnar, i blogginduztrien, HELENE, hadde SKREVE(hahahahahha, eg meinte skrive) eit slikt innleggj her? Vel, det var vår nye ven Martine Urzulah som gjorde meg merksam på dette eksemplet på fantastiskleik.
Den siste tida har, som du sikkert har forstått, vore FERIETIDH. FERIETIDH går ut på å feriere, tenke, vere kul og feriere endå litt til. Å vere brun er wasteoftaim og alkohol er dyrt(not) og vanskelig. ENIROAD har alle koza seg mazze. TID FOR FERIERERBILDER!!!!

her blomstrar romantikken i ein badering. kjempesøtt kjempesexy og kjempefin bikini på ho dama... NÅTTT
Chartersvein og ein heldiggris. (obs!!! her oppstod svineinfluenza <3)
eg veit ikkje, men eg søkte på ipodkreft og dette kom opp.
så søt mann <3333
det er sånn ein SKIKKELIG villkatt reiser!!!!


HADET!! helene sover no.. lat oss ringe ho alle zaman.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar