torsdag 20. august 2009

Ein kan allah gjera feil

Eg skjønar, etter alle dei nokså problematiiske responsane, at dykk, våre perfeksjonistiske lesarar, hadde nokre små aggresjonutfall mot forrige innlegg. JA, vi tok ein shaaaansss. Eller, min kære bloggpartnar/IT-aktør gjorde så. Vi gjekk rett og slett ein smule ut av systemet, ved å publisere fleire bileter enn planlagt!!!!!45 Dette av den simple grunn at vi har hatt ferie, og hadde på kjenninga at vi skulte dykk lesarar ein unnskultning. RETT OG SLETT!!!
PUSS PUSS fra your truu bloggerzzz.
Når me allereie snakkar om bloglovin, kan me også nemna at eg og min kjære medarbeidar Sunniva og eg + vår trufaste følgjar har vore på FESTival!!!!!


Sunniva, du sunniva. REGNPONCHO FTW!!!!!!!!!! Min kjære bloggpartnar har stilen. Her regnponcho, 25,- frå Gina Tricot. Polarnopyret støvlar frå polarnopyret, 961,-. Resten hang nok med frå fødselen aff...

I morgon er det gymnastikkks igen..................... bør vere opplagde.
Man kan aldri forgylle en lort så den ikke lukter. Eit kjend gymordtak frå mi side.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar