onsdag 27. mai 2009

Hildgrass and Stonefrid stock cream for mass production

Ja, du høyrde rett!!!!!!!!45
Vi er no i gang med eit stort prosjekt rundt danninga av ein ny type handkrem!! Med god støtte frå sponsorar og fans har vi nok midlar til å starte firma og vil allereie no meddele at produksjonen er i gang! Det vil seie at den første boksen med krem er produsert.
Vi satsar på dufta av sitron midlertidig, i og med at min kjære bloggpartner spyr av tanken på Lavendel. Men ikkje fortvil! Vi KAN, om nødstilfeller, lage kremar med både rose og poischhehe-duft!

Eg vil også nemne aksjonen på Måndag mot tørre hender! Ja, dette er noko vi kjempar hardt for om dagen! Både for samfunnet sin grunn, og ja, for personlige grunnar. (Meddeler at verken eg, eller min bloggpartner ønskjer nokon vidare spørsmål om dette)

Vårt slagord: !!NEI TIL HENDER SOM FØLAST SOM BARK!!!


HER KJEM DEI SPANANDES BILETA AV VÅR FØRSTE PRODUKSJON:


7 kommentarer:

  1. eg vl gjerne forhåndsbestille! Kan ikkje vente til eg får vekk "bark"følelsen på hendene mine!

    SvarSlett
  2. Dette skal vi nok fikse!
    Har du barkhender - prøv vår krem.

    SvarSlett
  3. JEG kan ikke vente! Når kommer kremmen viss jeg bestiller den nå med en gang? trenger den fortest mulig, og håper jeg kunne fått et signert bilde når dere først sender noe til meg?

    pliiiz svar meg på malen_92_@hotmail.com
    Jeg hadde blitt evig taknemlig!

    SvarSlett
  4. Kremmen kjem nok om tja.. 3 mnd? Det spørst. SJØLVSAGT kan vi det! Kva vil du ha bilete av? Our asses? thats ok.

    vi svarar her. Og KUN her.

    SvarSlett
  5. NÅ ble jeg fornærmet!
    3 mnd? HVA FAEN?! JEG TRENGER DEN NÅ!

    og jeg vil gjærne ha et bilde av hendene deres. Di magiske hendene deres som skriver en så kul og fasinerende blogg.

    SvarSlett
  6. greit, vi skal prøve å gjøre det fortere. Jeg må bare beklage, men vi har ekstremt lang ventetid pga stor pågang.

    Det er greit beib, det er greit. Nå kan du bare glede deg!

    SvarSlett
  7. ok, det var flott å høre! nok en gang; -Jeg kan ikke vente!

    SvarSlett